Zacznij, wytrwaj i wygraj. Bo każdy powód jest dobry, a najlepszy jest Twój

Więcej na temat:#twojpowod, 4F, motywacja
Zacznij. Wytrwaj.
14-05-2016 | 09:46

Autor: Akcja partnerska

"Najtrudniejszy pierwszy krok" – tak śpiewała nam Anna Jantar i można powiedzieć, że tak prowadziła swoją muzyczną kampanię motywacyjną. Ciężko nie zgodzić się ze słowami tej piosenki, ale oddaje ona jednak tylko część prawdy. Bo pierwszy rzeczywiście jest trudny, ale na nim nie kończą się przeszkody. Kolejnym ciężkim krokiem może okazać się ten drugi, siódmy, a może siedemnasty. Bo sztuką jest zacząć, ale jeszcze większą sztuką jest wytrwać. I w tym właśnie pomóc ma kampania polskiej marki sportowej 4F. Akcja "Zacznij. Wytrwaj." może być pierwszym i każdym z kolejnych kroków do realizacji celu. A po co? Cóż, każdy ma swoją motywację i Ty pewnie także masz "Twój Powód" a właściwie to: #twojpowod.

Zacznij. Wytrwaj. Pokaż swój powód i wygraj nagrody

 

"Jutro" to dla niektórych taka mityczna kraina, w której wszystko wygląda lepiej. W niej zaczynamy ćwiczyć, uczymy się języków obcych, czytamy więcej książek i dostajemy podwyżki. Kraina "dzisiaj" jest trochę mniej efektowna, ale przecież tylko tymczasowa - taki przynajmniej jest zamysł. Szkoda tylko, że tak często na nim się kończy. A gdyby tak z jutra zrobić dziś? Gdyby tak wstać z kanapy i przestać planować, po prostu wstać i zacząć? Druga część nazywa się "wytrwanie" i nie jest wcale łatwiejsza, no ale przecież jesteśmy już w połowie drogi...


Organizatorzy kampanii "Zacznij. Wytrwaj" piszą: "Celem marki 4F jest promowanie sportu i zachęcanie Polaków do aktywności sportowej. Wszystkich, od profesjonalnych sportowców po amatorów, ponieważ jesteśmy marką demokratyczną i wierzymy, że sport nie jest zarezerwowany tylko dla herosów". Mniej więcej taki sam cel miał powyższy akapit, z tym że wciąż były to tylko słowa. One czasem ładnie brzmią, ale rzadko wystarczają. Bardzo często przegrywają za to z wymówkami, które znaleźć można niezwykle szybko i łatwo.


To właśnie wymówki były tematem przewodnim pierwszego etapu kampanii 4F (#bezwymowek). Pierwszego, ale nie ostatniego, bo skoro zaczęło się akcję, to teraz należy w niej wytrwać. Wymówki, usprawiedliwienia, preteksty - czyli wszystko to, co - niekoniecznie słusznie - staje nam na drodze do realizacji celu. Jednocześnie wszystko to, co możemy pokonać nie odpuszczając i realizując swój plan. Bohaterami tej części akcji stali się zwykli ludzie, który starają się wygrać ze swoimi słabościami. Obok nich pojawili się trenerzy personalni, czyli eksperci do spraw walki z wymówkami, źródła wiedzy o tym, jak zacząć i motywacji by wytrwać.


Na stronie zacznijwytrwaj.com trenerzy zamieścili 28-dniowe plany treningowe, które każdy mógł dopasować do siebie. Potem pozostało już tylko podjąć wyzwanie. Dla tych, którzy wytrwali w jego realizacji czekały nagrody: trzy miesiące treningu personalnego, opaski mierzące aktywność dzienną, vouchery na zakupy w 4F oraz personalizowane koszulki techniczne.


Teraz jednak nadszedł czas, by powiedzieć "koniec z wymówkami". Koniec z tym tematem, czas na coś ważniejszego. Czas znaleźć powód, by wytrwać w swoich postanowieniach. Każdy może znaleźć swój własny i każdy z nich będzie najlepszy.


Właśnie na tym polega druga część akcji 4F. Ta nazywa się #twojpowod i przyświeca jej hasło "przecież każdy powód do ćwiczeń jest dobry". Najpierw trzeba znaleźć ten swój i wtedy znów jesteśmy w połowie tej drogi. Potem wystarczy wejść na stronę zacznijwytrwaj.com zamieścić swoje zdjęcie razem z własną motywacją. Dla tych, którzy dopiero szukają swojej motywacji strona zacznijwytrwaj.com może być bogatym źródłem inspiracji. Dzieląc się swoim powodem oprócz voucherów do sklepów i personalizowanych koszulek technicznych, tym razem można wygrać voucher o wartości 15000 złotych na podróż marzeń. Dokładne zasady i cały regulamin znajdziecie oczywiście na stronie akcji, jest tam też mnóstwo powodów do ćwiczeń, którymi podzielili się m.in. Stephane Antiga, Adam Kaszewski i Katarzyna Niewiadoma.

 

A dlaczego warto zacząć i wytrwać? Może dla satysfakcji i dla adrenaliny? Może, by pokonać innych i by pokonać swoje słabości?

 


Nie? To może dlatego, że lato się zbliża? Może z bratem, może z przyjacielem? Może, żeby być z kimś dłużej albo wręcz przeciwnie?

 

 

Za mało? Cóż na stronie zacznijwytrwaj.com codziennie pojawiają się nowe powody, ale i tak najlepszy będzie ten "Twój". A do wygrania poza tym wszystkim, o czym była mowa powyżej jest też satysfakcja, duma i zadowolenie, ale tutaj już każdy sam ustala sobie regulamin konkursowy.

 

Zacznij. Wytrwaj. Pokaż swój powód i wygraj nagrody

 

Ponieważ niebawem Igrzyska Olimpijskie a marka 4F jest sponsorem Kolekcji Olimpijskiej RIO 2016 możemy spodziewać się kolejnych aktywacji ze strony marki. Już w ten poniedziałek 16 maja zapraszamy na relację na żywo z pokazu kolekcji olimpijskiej. Start o 20:30.