Genialna reklama, którą odrzucił Adidas

Adidas – Break Free
 fot. YT  /  źródło: Materiały prasowe
10-01-2017 | 12:54

Autor:

Niespełna dwuminutowy film, w którym nie pada ani jedno słowo, przygotowany przez studenta niemieckiej szkoły filmowej, zrobił duże wrażenie w biegowym świecie. Ale nie wszyscy się na nim poznali.

Film przedstawia pensjonariusza domu spokojnej starości, byłego maratończyka, który bez entuzjazmu przeżywa każdy kolejny dzień życia. Wszystko zmienia się, kiedy odnajduje on swoje stare biegowe buty. Wstępuje w niego energia i nieodparte dążenie do odświeżenia starej pasji. Ta biegowa pasja, tak naprawdę, nigdy go nie opuściła, bo bieganie pozostaje w człowieku na zawsze...

Autorem filmu zatytułowanego „Break Free” jest 26-letni niemiecki student Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii Eugen Merher. Przyznał on, że próbował zainteresować swym dziełem przedstawicieli Adidasa (bo właśnie buty tej marki są kluczowym rekwizytem pojawiającym się w filmie), ale nie doczekał się żadnej odpowiedzi.

 

 

Film „Break Free” w niespełna miesiąc miał na YouTube blisko 10 milionów odtworzeń.

 

 

Komentarze

Napisz komentarz
No photo
No photo~czxUżytkownik anonimowy
~czx :
No photo~czxUżytkownik anonimowy
Historia owszem piekna ale nijak sie ma do swiata tworzonego przez adidasa. Starzy brzydcy ludzie, tacy zwyczajni, chorzy, osamotnieni, gonieni jak by byli psychicznie chorzy przez swoich opiekunow nie pasuje do swiata idealnych mlodych ludzi z pasja, hartem ducha ktorzy zawsze wygrywaja oczywiscie dzieki obuwiu ktore nosza...
11 sty 18:08 | ocena:59%
Liczba głosów:27
59%
41%
| odpowiedzi: 3
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~GutiUżytkownik anonimowy
~Guti
No photo~GutiUżytkownik anonimowy
do ~czx:
No photo~czxUżytkownik anonimowy
11 sty 18:08 użytkownik ~czx napisał
Historia owszem piekna ale nijak sie ma do swiata tworzonego przez adidasa. Starzy brzydcy ludzie, tacy zwyczajni, chorzy, osamotnieni, gonieni jak by byli psychicznie chorzy przez swoich opiekunow nie pasuje do swiata idealnych mlodych ludzi z pasja, har
Tez będziesz stary i brzydki obys dozyl
11 sty 18:47 | ocena:88%
Liczba głosów:8
88%
13%
| odpowiedzi: 2
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~Hana hpUżytkownik anonimowy
~Hana hp :
No photo~Hana hpUżytkownik anonimowy
No i bez płacenia kasy Niemcowi, mają świetną reklamę
11 sty 19:03 | ocena:67%
Liczba głosów:6
67%
33%
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~EkspertUżytkownik anonimowy
~Ekspert :
No photo~EkspertUżytkownik anonimowy
Ten film nie jest wcale dobry, zrobiony na siłę raczej po to by naciągnąć Adidasa na kasę! Niby czemu ten gość nie biegał skoro był pasjonatem i miał dobrą kondycję? Dlaczego w ogóle on był w tym ośrodku? Moim zdaniem to wielka lipa. Adidas nie dał się naciągnąć ale frajerzy-oglądacze youtube wszystko łykną i autor zarobi swoje.
12 sty 11:14 | ocena:100%
Liczba głosów:3
0%
100%
| odpowiedzi: 1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~MWUżytkownik anonimowy
~MW
No photo~MWUżytkownik anonimowy
do ~Guti:
No photo~GutiUżytkownik anonimowy
11 sty 18:47 użytkownik ~Guti napisał
Tez będziesz stary i brzydki obys dozyl
Nie rozumiesz że to był sarkazm ???!!! Bo adidas tworzy właśnie reklamy, w których są tylko młodzi idealni ludzie, którzy wszystko zawdzięczają BUTA a nie swoim umiejętnością , w każdym razie tak ich się przedstawia ... Czytaj ze zrozumieniem ...
11 sty 21:20 | ocena:80%
Liczba głosów:5
80%
20%
| odpowiedzi: 1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~goniokStela7Użytkownik anonimowy
~goniokStela7 :
No photo~goniokStela7Użytkownik anonimowy
Społeczeństwa się starzeją z roku na rok. Starsi ludzie to przyszłość. Adidas może przespać ten fakt i nie ugryźć z tego powodu coś dla siebie.
11 sty 20:35 | ocena:100%
Liczba głosów:2
0%
100%
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~Grzegorz StraucholdUżytkownik anonimowy
~Grzegorz Strauchold :
No photo~Grzegorz StraucholdUżytkownik anonimowy
Biedni, zgorzkniali młodzi ludzie, ten film jest dla mnie, niemal już 60-ciolatka, wielką humanistyczną nadzieją...
12 sty 11:24 | ocena:67%
Liczba głosów:3
67%
33%
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~Mądrala Użytkownik anonimowy
~Mądrala
No photo~Mądrala Użytkownik anonimowy
do ~MW:
No photo~MWUżytkownik anonimowy
11 sty 21:20 użytkownik ~MW napisał
Nie rozumiesz że to był sarkazm ???!!! Bo adidas tworzy właśnie reklamy, w których są tylko młodzi idealni ludzie, którzy wszystko zawdzięczają BUTA a nie swoim umiejętnością , w każdym razie tak ich się przedstawia ... Czytaj ze zrozumieniem ...
Butom, umiejętnościom.
11 sty 22:31 | ocena:100%
Liczba głosów:2
0%
100%
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~TheUżytkownik anonimowy
~The
No photo~TheUżytkownik anonimowy
do ~Ekspert:
No photo~EkspertUżytkownik anonimowy
12 sty 11:14 użytkownik ~Ekspert napisał
Ten film nie jest wcale dobry, zrobiony na siłę raczej po to by naciągnąć Adidasa na kasę! Niby czemu ten gość nie biegał skoro był pasjonatem i miał dobrą kondycję? Dlaczego w ogóle on był w tym ośrodku? Moim zdaniem to wielka lipa. Adidas nie dał się na
Dokładnie. A jeszcze do tego trzeba dodać ze film jest w pełni obrandowany więc to po prostu sprytny chwyt marketingowy. Teraz będą ludzie dawać dislajki e, pisać że Adidas robi reklamy tylko z młodymi a na końcu i tak chodzi o to zeby popatrzec na logo niemieckiej firmy
14 sty 00:05
Liczba głosów:0
0%
0%
Link do tego komentarza:
No photo
No photo~FancyUżytkownik anonimowy
~Fancy :
No photo~FancyUżytkownik anonimowy
Po co Adidas miał płacić za i tak już zrobioną reklamę?! Postąpili rozsądnie bo o tej reklamie nie tylko słychać na YouTubie ale nawet szanwony Onet się o tym rozpisuje. Reklama płynie a oni kasę zaoszczędzili :P
12 sty 12:43
Liczba głosów:0
0%
0%
Link do tego komentarza: