Buty adidasa specjalnie dla... Londynu i Paryża

zobacz zdjęcia » Buty adidas (AM4)
 fot. adidas  /  źródło: Materiały prasowe
22-11-2017 | 21:35

Autor: IP

Dotychczas spersonalizowane obuwie przygotowywano tylko dla największych gwiazd, ale adidas chce to zmienić. Startuje z projektem w którym dużo do powiedzenia, podczas tworzenia obuwia, będą mieli sami biegacze.

Projekt adidas Made For (AM4) ma na celu przygotowywanie sprzętu we współpracy z amatorami biegania. Pomóc ma w tym innowacyjna fabryka adidas Speedfactory. Pozwala ona na bardzo szybką, w pełni zautomatyzowaną i zindywidualizowaną produkcję obuwia.

AM4 to seria butów biegowych stworzonych specjalnie dla mieszkańców największych i najbardziej rozbieganych miast świata. Na rynku pojawiły się już adidas Made For London (AM4LDN) i adidas Made For Paris (AM4PAR), dwa pierwsze z sześciu modeli dedykowanych
wybranym miastom. Wszystkie są projektowane we współpracy z lokalnymi biegaczami, aby produkt odpowiadał specyficznym wymaganiom danego miasta. 
Fabryka Speedfactory znajduje się w Ansbach, w Niemczech. Pozornie zwykły, przemysłowy budynek skrywa technologie mające zapewnić  przełom w produkcji obuwia. To w pełni zautomatyzowana fabryka, która umożliwia badanie, testowanie i tworzenie butów wraz ze sportowcami. Dzięki automatyzacji produkcji, pozwala wdrażać zindywidualizowane rozwiązania w szybkim tempie i na niespotykaną skalę.

 

 „Lokalne” obuwie mieć będą biegacze w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku, Los Angeles, Tokio i Szanghaju

 

Dotychczas Speedfactory wykorzystywano do projektowania obuwia dla nielicznej grupy najlepszych, zawodowych sportowców. Pilotażowy projekt AM4 jest pierwszym na taką skalę, stając się równocześnie testem informującym o potrzebach konsumentów i lokalnych rynkach.
- Speedfactory gwarantuje nam szybkość, precyzję i absolutne dopasowanie. To jest przyszłość produkcji. Finalnie pozwoli nam to na tworzenie unikalnych rozwiązań produktowych opartych na indywidualnych potrzebach i pragnieniach sportowców. Naszym celem jest dostarczyć wam dokładnie to, czego, gdzie i kiedy chcecie - mówi Paul Gaudio, adidas Global Creative Director.
W 2018 roku swoich modeli AM4 doczeka się Los Angeles (AM4LA), Nowy Jork (AM4NYC), Tokio (AM4TKY) i Szanghaj (AM4SHA).